KutsalAnnelik Kızlar diş macunu hangi markayı kullanıyorsunuz? Gebelikte diş macununun doğal olması daha iyiymiş bilmiyordum sizin önereceğiniz memnun kaldığınız bir marka var mı ?
NilGrl KutsalAnnelik ben normalde kendimi bildim bileli doğam diş macunu kullanırım ama bu sefer 2 paket normal zararlı olanlardan aldık o da hamileliğime denk geldi 😂 çok az kullanıyorum değdiriyorum resmen diş macununu.
baby0615 KutsalAnnelik eyüp sabri tuncerin tamamen doğal karanfilli diş macununu kullanıyorum. Çok memnun kaldım. Bakabilirsiniz.
KutsalAnnelik Nida_Y plakayerli Evet bende florsüz daha iyi diye duydum doğal içerikli olması gerekmiş
Busramom54 Florürsüz kullanmaya başladım 6.haftamda. Paradontax florürsüz aldım. Tadı biraz farklı ama yadırgamadım biliyordum zaten
KutsalAnnelik Busramom54 Bende bakayım ona tadı çok kötü mü acaba zaten midem bulanmaya bahane arıyor daha kötü yapar mı
Busramom54 KutsalAnnelik daha önce yani hamile değilken denediğimde tadı cok kötü gelmişti. Hamileyken kullanırken midem bulanmadı cok. Bulantılarımda var hatta. Ferah nane tadı falan yok. Tuzlu bir tat gibi🤷♀️ Herkes sevmeyebilir.
NilGrl KutsalAnnelik sormayın öyle oldu 3 paket aldım aksi gibi.. varken alır mıyım hayır sanmam 😊 minimum seviyede kullanıyorum 3 mercimek büyüklüğü belli ağzımda da çok tutmuyorum. Dilden emiliyor zaten diş macunu. Bir şey olmaz Allahın izni ile 😊
Fozlem Bende splat kullanıyorum aloeveralı gratistede satılıyor hatta indirim oluyor bazı aylarda 18-20 arasına düşüyor 30-38 TL arası normalde aloevera dışındaki diğer çeşitleri organik değil bilginize :)