OzgeSahin2 Kizlar adet sancisi gibi mi desem kasiklarim agriyor gibi sanki hic boyle olmazdim 😔Bilgisi olan var mi nedendir? 25 Haftaligim
Busra34ybg OzgeSahin2 ara ara bendede oluyor canım 20. Haftadayım sanırım rahim genişlemesiyle alakalı 2 gün önce kontrolüm vardı hersey yolunda ama ağrılar oluyor yine bebek büyüdükçe oluyor demekki böyle ağrılar
Busra34ybg OzgeSahin2 bende sık sık oluyor canım bel kasık sırt ağrısı vücudun dengesi bozuluyor normal dayanılmaz bi ağrı ve kanama olmadığı sürece korkma sırt üstü yatma sola dönük ve bacaklarının arasına yastık al uzanınca çok rahatlatıyor
OzgeSahin2 Busra34ybg Cok tesekkur ederimm biraz hafifledi simdi dedigin gibi yaptim❤Allah razi olsun
ESMAARAS Valla canım bız korkudan yapmıyorum ama yapmadıgım halde benımde vajınam agrıyo normal heralde