Ces90 bende ayıklayıp cam saklama kabına atıyorum buzdolabında iyi gidiyor ama dışarda bırakmamak gerekiyor hemen çürür . Buzdolabında da zaten kaşık kaşık yendiği için çabuk tüketiliyor yedikçe yiyesi geliyor insanın sizinki de bir iki günde biter çok yemeseniz bile