HULYA0693 evet hiç belirtim olmadı. Ögrendikten sonra bile olmadı. Uyku hali halsizlik bile olmadı düşünün. Doğum yapmıştım daha regl olmamıştım. O yüzden gebeligi anlayamadım. Korunuyorduk da. Bir gün dişimi fırçalarken hafif ögürdügüm için acaba mı dedim. Bir test yaptım. Pozitif. 2 gün sonra doktora gittim meger 13 haftalık olmuş bile. O gün ögürmeden şüphelenip test yapmasaydım herhalde hareket hissetmeye başlayınca ögrenirdim 😁