Merhaba aynı durumdan muzdarip olan arkadaşlar. 3 yıl korunmadım ama bebek sahibi de olamadım. 1 tanecik oldu düştü 8 haftalıkken. Hgs çektirdim bugün temiz çıktı sonuçlarım tüplerimde açıkmış😉 bundan sonrası inşallah güzel olur 😍 doktorum 1 ay korun dedi neyse sanırım 2021 yılına kaldı benim Bebiş hayalim 😊 lütfen umudum olabilecek şeyler duymak istiyorum bunlara ihtiyacım var. 🙏🙈