Benim de çok merak ettiğim bir konu😅 çok yediğimi düşünmüyorum, eski beslenmeme göre ara öğünler ekledim onlar da ayran meyve süt çiğ kuruyemiş. Su içmeyi arttırdım, ilk iki ay işe gidip gelme hareketliliği o kadar, tam yeni yeni yürüyüşe başlamıştımki doktor yatman gerekiyor dedi. Şimdi de hareketsiz yatıyorum😬😬😬 bugün 16 haftalık olduk 3-3,5 kilo aldım. 40.da düşünemiyorum 🤦🏻♀️