Duygu6166 6.haftdamda bulantılarım başladı kusmayla devam etti 10.haftamda yataklara düştüm kusmaktan ..şuan 14.haftamdayım kusmlar durdu ama azda olsa bulantı mevcutt ..hiç geömeyecek gibi hergün ağladım . .yiyemedim içemedim tansiyonum düştü 7/3lere. ama geçecek sabır..ne dendiyse yemeye çalıştım ..tuzlu çubuk,ayva,yoğurt,soda..her ağzıma götürdüğümde çıkardım geri ..yaşanacak önüne geçemiosun ..serum bile bir fayda etti 2.seruma gittiğimde o bile fayda etmedi .. vitamin girdi sadece vücuduma..demem o ki..çok zor ..ve umarım inşallah benim gibi zor geçmez ..tek dileğim ve duam ..bunada şükür 🤲🤲🤲🤲🤲🤲 geçio merak etme ..ve geçicek diyenler olcak etrafında 🤣 bana dediklerinde ben daha çok ağlıodum çünkü geçeciğine inanmıodum 🤣