Veralila 13 haftalikken kanamam oldu progestan 3 hafta igne kullandım sonra ilacını kullanmaya başladım şuan 28 haftaligim devletteki doktor en son 3 kasımda kullanmaya devam et önlem amaclı özelede 16 kasımda gittim oda kullanma dedi ne yapıcağını bilemiyorum yardımcı olur musunuz ?
BilgeYzcl Veralila bence kullanın. Bir zararı yok sonuçta. Bebeğin rahimde tutunmasına yardımcı oluyor. Ben ilk öğrendiğimde 4 haftalıktım. Kanamam olmuştu, regl sandım, devamı gelmeyince test yaptım. Şu an 29 haftalık oldum ve halâ kullanıyorum🤷🏻♀️
minik_kalbim Veralila a10 haftalikken kanamam oldugu icin kullanmistm şimdi 26 haftaligim idrar yaparken baski ve agri hissettigimi söyledim doktorum progeztan yazdi Allah korusun erken dogum riski azaliyor işte