Hamile_1anne 37+2 gunluk gebeyim belim agriyor arada bacaklarim sizliyor cok nadir karnima sizliyo gibi 2 gebeligim dogum belirtisimi ??
Nursahcan Hamile_1anne kuzum tahmınımce yalancı sancı olabılır bu ayda en cok olan sey ben 37 de sabah aksam dpguruyorum gıbıydı ama gel gör ki 39+5 oldum tık yok eger sancıların agrın duzenlı ise agrıdan kastım kasıkta olan agrı o zamn dogum belirtisidir
Hamile_1anne Nursahcan ya 2.ci cocuk ama ilkinde zere sanci yasamadim en son sezeryan oldum ondan dolayi korkuyorum her an doguracam diye ❤
Ozlem1993 35 hafta Ara ara bel ve kasık ağrısı karnımda kasıldığında taş gibi aşağıya dogru vuruyor sanki zor otryorum yürüyorum daha sonra geçiyor bu nedir