Bebegmibkliyrm 5+3 hamileyim. Doktor pazartesi gel keseyi gorelim dedi. Siz ne zman gordunuz keseyi gorunmemesinden korkuyorum dogrusu
BarBeyzazer Bebegmibkliyrm 5+3 te görmüştüm ama geç döllenme dolayısıyla sa geç görenler var korkmayın inşallah haftaya görürsünüz ☺
DidemYldrm Bebegmibkliyrm 5. Hafta da gördü 2 hafta sonra sonra gel kalbini duyalım dedi 7+2 de kalp atışını duymuştum miniğimin
Faziletttt 6 haftalıkken gördüm keseyi Kalp atışı için de gitmedim 8 haftalıkken gittim herşey yolunda dedi doktor
Demir 4.haftada kese görüldü 5. Haftada ise kalp atışı🤗 Ama siz paniklemeyin ve kendinizi kimseyle kıyaslamayın.Kalp atışının 8. Haftaya kadar yolu var♥