33+3 günlük hamileyim bu 2 ci gebeliğim dün amcamın vefat haberinden dolayı çok üzüldüm şiddetli sancılar gelmeye başladı dayanılmaz gibi değil ama kıvrandım biraz gecede tam bacak arası kısmında bacaklarım da ve Rahim kemiğinde ağrım vardı şuan yine kemiklerim ağrıyo yürürken filan son haftalar olduğu için normal mi sizce dünden beri sanki 1 2 hafta içinde doğum yapıcak mışım gibi hissediyorum bu ağrılar yüzünden