Kizlar oncelikle 38+5 im. Nst lerde sancim cikmiyor, ilk dogumum ve alttan muayene de henuz olmadim. Normal dogumu Allahin izniyle istiyorum fakat ne bir agrim ne bir sizim var. Benim gibi olanlar napiyor veya ne yaptilar? Onerilerinize ihtiyacim var🥰