Canım benimde mayısa denk geliyor doğumum ben uzun aldım çünki daha yeni doğmuş olacak ve ozaman havalar daha ısınmaz ki yani evin içinde bile uzun giydirirsin ki ben oglumu mayısın sonunda doğurmuştum ve battaniye ile sarıyordum okadar soğuktu. Havalar temmuz ağustos gibi anca ısınır ozaman kısa alırsın ☺️