Herkese selam , ben bebek alışverişimi hep 9 ay 1 yaş olarak aldım internette yazan kalıbı dar bir defa anca giydirdim , yıkadım hemen çekti minicik kaldı , hemen büyüdü bebeğim hiç giydiremeden dolapta bekliyor, sakın küçük alma hemen büyüyorlar dar geliyor gibi yakınmalar ve mağazada her şeyin gözüme minicik görünmesi sonuç olarak beni böyle bir alışveriş yapmaya zorladı sadece hastane çıkışı 0-3 ay olarak aldım 🤣 sizce yanlış mı yaptım pişman oldum açıkçası o kadar da para harcadım ayrıyetten bir iki bişey daha almalı mıyım 0-3 ay olarak fikir verirseniz memnun olurum 😌