Merhabalar ikili tarama testini yaptıranlar yaptırmayanlar kimler çevremde herkes yaptırma bebeğin suyundan alıyolar bebeği kordonunda sıkıntı oluyo falan diyo kafam çok karıştı ilk hamileliğim çok bekledim hamile kalabilmek için yaptırmasam ne gibi bi zararı olur bilgisi olanlar lütfen yazabilirmi