Benim de 26.haftada oldu. Sag tarafimda agri olunca doktoruma soyledim;usg ile bakti. Aslinda gebelikte fizyolojik hem progesteronun etkisi ile bobrekte genisleme oluyor. Hem de ozellikle zayif gebelerde bebegin uretere basisi ile bobrekte genisleme oluyor. Benimki 17-18 mm genislemem var. 25 mm e kadar takip oneriliyor. 25 mm den sonra ne yazikki stent:( o da idrar yaptiginiz yerden girilerek takiliyor. Vajinadan degil. Ama genelde takip ediliyor. Stente kadar ilerlemiyormus. Her gittigimde doktorum bobrek capi olcuyor. Cok sukur ilerleme yok