Happy- Neden hevesini kırıyorsun? Ben 17yle öğrendim. Hemen doktora bu yüzden gitmemek gerekiyor. Çünkü direk hamilesin diyemiyorlar. Sen 2 gün sonra tekrar ver kan aile hekiminde artışına bak bakalım. Hiç de canını sıkma 8 değerle öğrenenler bile var burda. Doktorlar bebeği görene kadar kesin hamilesin demezler her ihtimali düşünmeleri gerekiyor.