Merhaba arkadaşlar 30.11.2020 pazartesi tarihinde sabah 09:10 geçe uykumdan uyandım bir baktım suyum geliyor az buz değil bildiğin yer göl oldu tabi o sıra hemen yataktan fırladım sonra eşimle kalktık doktora gittik doktorum muayene etti doğum başlayor dedi yatışım falan yapıldı nst ye bağladılar saat 14:00 a kadar nst falan
sonra suni sancı taktılar yavaş yavaş açılmam başladı 4-5-6 derken akşam 19:00 da 7 cm oldu açılmam ağrık ağrılarımda yükselmişti 19:27 de doktoruma sanki tuvaletim geliyor dedim tamam başlıyoruz dedi baktı ki 8cm olmuş sonra 3 ıkınmada 19:30 da bebeğim doğdu çok şükür ama biraz erken olduğu için küveze aldılar bi kaç gün küvezde olacak dedi doktorumuz bugün öğlem gibi taburcu oldum eve geldim bebeğimde allah izin verirse inşallah bi kaç güne çıkacak evimize getireceğim. Olması gereken mutlaka depend olmazsa olmaz kızlar cok iyi kanamam oldu dolu dolu rabbim isteyen herkese nasip etsin 🧿 Sormak istediğiniz varsa cevap veririm size doktorum hurma yedirdi doğumhane nst ye bağlıyken şekerim düşmesin diye…