Bügün hastaneye gittim aşırı sancılarım oluyo diye 12.haftam dayım çok şükür Bi sıkıntı yok muş 🤗 cinsiyet belli olurmu dedim yok dedi tahmin de buluna bilir misiniz peki dedim evet dedi ilk kız dedi sonra bence erkek dedi çıkıntı gördüm çünkü dedi erkeğe benziyo falan dedi sizce değişir mi? İnşallah değişmez 🙏