Merhaba kızlar. Gebeliğimin 37. Haftasındayım. Pupp denen düşmanımın başına gelmesini istemediğim bi illet musallat oldu. Vücudumun her yeri kırmızı kabarcıklarla dolu ve sürekli kaşınıyor. Çıldırma derecesindeyim.Doktorlar doğumdan önce geçmez diyorlar. Kortezonlu iğne verdi rahatlayayım diye ama henüz vurdurmadım. Var mı aranızda hamileyken kortezonlu iğne vurduran?