Maimai merhaba kizlar . acayip diş ağrım ve iltihapim var. antibiyotik verdi doktor ama vicdan azabı çekiyorum etkiler bebeği diye. kullanan var mı benim gibi olup. icmesem de enfeksyon olabilir. her türlü kötü durumlar ,😔
berus Maimai bende de arada sanci giriyor. Gitsem verir banada tuzlu su ile gargara yapıyorum iyi geliyor.
Eylul58 Maimai Ben dün çektirdim yirmilik dişim agri yapıyordu, karanfil iyi geliyordu acısını hafifletmeye geçmiş olsun
Harunayse Maimai elinden geldiği kadar ilaç içme bende 3 gün çektim hala da hafif ağrır gece kalkıp ağladığım bile oldu parol bile içmedim sarımsak ez koy dişine doğal antibiyotik zeytin koy ağrıyı alıyor 10 kadar karanfil koy 1 çağ bardağı su ile kaynat ağzında beklet biraz uyuşturuyor iyi geliyor bazen sirke ile beklet fırçala bunlar fayda etti canım şuan iyi şükür