merhaba anneler bnmde biriciğim doğdu cuma gunu doktora gittiğimde 8 aralık olarak sezeryanim planlandı tahlillerimm yapıldı ama pazar gecesi aniden gelen sanci ile hastaneye geldim kasılmalarim olduğu icin hastaneye yatisım yapildi sabaha kadar hic birsey belli.degildi saat 6 da dogum olmucak dediler hazırlandık çıkışı icin evrak.bekliyoruz trkrar saat 9 da gelip hadi doğuma gidiyorsun deyip alip götürdüler ve dünyalar güzelim dünyaya geldi darısı tüm.bekleyen annelerimin basina😘😘😘😘