Sisi ftmlgz merhaba emin değilim ama bir yerde okudum bebek kesede sağa yerleşik ise kız sola yerleşik isr erkek olurmuş ama ne kadar doğru bilemiyorum. Buna göre kız gibi 😊😍 sağlıklısı olsun kaç haftalık görüntüsü bu acaba
ftmlgz Duygu3437 çok teşekkür ederim bende erkek hissediyorum çevrem kız diyor bakalım ikiside yok rabbim ne verirse razıyız
Tugbahanim1 Benim kesem de böyleydi hatta daha fasulye şeklindeydi. Bebeğim erkek, tahminim erkek 😇 hayırlısı olsun
ftmlgz Tugbahanim1 teşekkür ediyorum benimde tahminim bu yönde yeter ki sağlıklı olsun da ikiside yok :)
Nefe_s94 Ya normalde bendr kiz istiyorum ama eşim dahil cevrem hep erkek sanki diyorr cok merakliyizz
ftmlgz Sisi aaa sağıma yakındı teşekkür ediyorum hayırlısı olsun .bebek 7+3 iken ki görüntüsü biraz ekran büyütürek görüntüleri cekti doktorum
ftmlgz Bulut2424 imgyükle yazınca google bir sayfa açılıyor oraya fotoğrafı yükledim sayfanın bağlantısını kopyaladım yapıştır dedi burda yazarken o şekilde yüklendi