Birdelininbiri BAT 4 Aralık, dün ve bugünkü test sonuçlarımı yorumlarmısınız var mı yok mu anlamadım.. resim linkte https://www.kadinlarkulubu.com/forum/attachments/b4b2692b-088d-482d-9a54-6322b04edd05-jpeg.2731123/
flowers Birdelininbiri sanki siliklesmiş canim cokmu erken? Adetten once yapilinca kimyasal olabiliyor. Ama tabi bunu kesin diyemeyiz. Adet gecince yap bence
SeldaSngl Birdelininbiri bence hamilelik var ama bugün yaptığın test bozuk bence. Kan vermende fayda var 🌸
EsilaErtugrul Birdelininbiri canım bende 2 ay önce yaşadım bu durumu adetten 2 gün önce yaptım silik çıktı sonra adet oldum kimyasal gebelik oluyor. İnşallah seninki öyle olmaz ama. Beta hcg yükseliyor biraz sonra kendiliğinden düşüşe geçiyor. Adet olursun muhtemelen bi kaç gün sonra
Canerkan1 Bugun ki test bozuk canim yada fazla idrardan boyle oldu zaten dunku cok kirmizi bebis gelmis yerlesmis hayirli olsun
mommyjean Canım kan vermeye gitmelisin bence. Hamilelik var ama sonra niye silikleşti onu anlamadım kimyasal gebelik mi acaba arkadaşlar söyler şimdi
Birdelininbiri SeldaSngl şimdi bir başlık daha açacağım bununla ilgli 29 kasım da kan verdim çünkü beta hcg 0.208 çıktı 30 kasımda idrar testim böyle çıktı yani imkansız geliyor bana