Ozgnzgn Miyok doktorum radyolog hasan urcuyu önerdi bana da alanında çok iyiymiş ama ben ilk gebeliğim olduğu için perinatologa gitmeyi düşünüyorum mehmet şimşek ve inanç mendilcioğlu arasında kararsız kaldım☺️
Havva_karakayaa7 Miyok Ben Memorial de Yaptırdım canım 500 lira gibi bi ücreti Var EFTAL AVCI Doktorun Ismi Kendi kadın doğum doktorumun onerisiyle gitmiştim CİHAZLARI felan Çok iyi memnun Kalmıştım tavsiye ederim
Havva_karakayaa7 Miyok Pardon Canım Pernatolog yazmışsın benim sorun olduğu için 2 kere girdim detayliya biri memorial birisi de Hasan Urcu Ikiside çok iyi
bburcu Miyok radyolojiye gittim Ömer Yılmaz’a. Uncalı meydanda. Çok güzel ilgilendi 1 ay sonrasında da ücretsiz kontrol ediyor tekrar bebeğin gelişimini takip ediyor
Miyok Ben de Selahattin Kumru yu buldum internette ama nasıldır bilmiyorum. Perinatolog a gitmemi söyledi bana da doktorum.
Ozgnzgn Miyok önceden detaylıya giren hamileler görüp cvp verir inşallah 19. Haftaya giricem bende zaman yaklaşıyor detaylı için ☺️
crescent_ Ozgnzgn ilk hamileliğimde Radyolog Hasan Urcu’ya gittim. çok da memnundum. bu sefer doktorum perinatolog Mehmet Şimşek’i önerdi. Onu denemek istedim. ondan da memnun kaldım. tavsiye ederim. muayene 500, nakite 400 ₺
Ozgnzgn crescent_ mehmet şimşekten randevu aldım inşllah güzel sonuçlarla döneriz kontrolden yardımınız için çok teşekkürler 🤗
crescent_ Miyok yaklaşık 40 dk kadar sürdü. cd ve fotoğraf verdi. yalnız fotoğrafı kalitesizdi. yani kalın kağıt değildi ve renkli de değildi. hasan urcu’nun bu konuda yani fotoğraf konusu daha özenliydi. cd yi henüz izlemedim.