Bende 102 kilo ile hamile kaldım suan 4.ay içindeyim 96 kiloya düştüm bebeğim de gelişmesi herseyi normal diyo doktorum diyetisyenimle devam ediyorum kilo almamak mümkün değil ama en azından kontrollü devam etmek için uğraş veriyorum insallh kilo her zaman başa dert en büyük korkum şeker ile alakalı rabbim hepimizin yardımcısı olsun