Lilaaa bence gebelik düşünmeden önce eşiniz ve siz bir kan sayımı yaptırın hem enfeksiyon kalmış mı ona balıkmış olur hem de sizin eşinizin vitamin ve değerleri nasıl ona bakmış olursunuz. Herhangi bir eksiklik bebekte anomaliye ya da düşüğe sebep olabilir. Biz öyle yapmıştık size de ve hatta her gebelik düşünene şiddetle tavsiye ederim:)