Tuana44 merhaba, uzman değilim tabiki ama fikrimi sorarsanız bu ay gebeliginiz yok bence,inşallah vardır ,yanılıyorumdur. Benim de çocuk düşünmeye başladıktan sonra düzensizleşmişti . 10 gün sonra idrar testi yaptım anında çift çizgi çıkmıştı hemen akşamına kan verdim betahcg 242 çıkmıştı, allah size de en yakın zamanda nasip etsin inşallah.