Sıra bana geldiyse “Eveeet kızlar bende anne oldum” yazarken gözümden iki damla yaş aktı 😊 39+6 da geldi minik oğlum.
Gelelim doğum hikayeme. Hamileligim planlı oldu ama ilk trimester benim için çok zor geçti nerdeyse hayattan soğumuştum. Ama balayı dönemi dedikleri dönemim tam olarak öyle geçti. Son aylarımda da çok aktiftim çünkü 62 kiloydum ve karnım küçüktü 😊 sadece 8,9 kilo almıştım ortalama. Son aylarımda yoğa yaptım çok aktif olmasada inanılmaz işe yaradı nedenini birazdan okuyacaksınız. 37 haftamda hiç doğmayacak gibiydi sıfır belirti . 38 haftada sıvı sümüksü birşey geldi kanlı nişanım geldi sandım muayene gittim ama nişan degil rahim ağzı yumuşadıgı içinmiş ama Buda bir başlangıçtı benim için. Sonrasında sancılarım minik minik gelmeye başladı ve 39 haftamın başında sancılarım arttı. Doktoruma yazmayı hiç düşünmedim çünkü çok yorulmuştum her gittiğim de doğuma daha var demesinden hatta sancılarımın olduğunu bile söylemedim. Ama akşama doğru bir baktım ki ben gerçekten 10 dk bir sancı çekiyorum. Doktoruma yazdım ve hemen hastaneye gitmemi söyledi. Şaşırdım ama gitmek istemiyordum oyalanabildigim kadar oyalandım. Hastaneye gittim ebe hanım muayene etti ve 1cm açıklıkla yatışım yapıldı. Aslında sancılarımı evde çekebilirdim ama yüksek çıkıyordu ve düzensiz di. Riske atmak istemedi doktorum ve o gece hastanede sancılarımı karşıladım hep. Sabah doktorum geldi ve açıklığımın 2 cm olduğunu söyledi. Açıkçası biraz yıkıldım. Dayanılmaz sancılar çekmedim ama genede ümidim vardı nedense 😊 suni sancı verilsin çünkü rahim ağzın çok güzel yumuşamış ama sancıların düzensiz açılman böyle yavaş ilerler dedi ve bana suni sancı ennn düşük dozda başlandı. Sonrası bende yok 😂 çok kötüydü kabul ediyorum ama inanın ben dayandıysam herkes dayanır. Regli sancısında hastaneye giden bir insanım ben. Sonra tabi öğlene doğru ebem geldi plates topu getirdi ama dediklerini yapmam imkansız çok canım açıyordu. Ebe hanıma en sonunda sezeryan istiyorum diye ağladığımı hatırlıyorum ama o benim nekadar normal istediğimi bildiği için belime masaj yaptı ve be sakinleştirmeye çalıştı doktorumu aramış o sırada ve koşa koşa gelmiş kurtarıcı meleğim 😂 özeldi doktorum ve pazar günü benim için hiç uyumamıştı ne gece ne gündüz hep telefonun başında yada yanımda bekledi. Ellerini tutup dayanamıyorum sezeryan yapalım diye ağladım. Ve beni vazgeçirmeye çalıştı tabi 😊 epidural istıyorum ozaman dedim ve en sonunda onu kabul etti tabi sonra bana epiduralden önce bir iğne yaptılar. Kızlar müthişti 😂 şarhoş oldum resmen kuş gibi uçuyordum. Doktorum plates topuna oturttu Ve hareketler yapmamı istedi o sırada bekine masaj yaptı,5 dk önce sezeryan diye ağlayan ben o iğneden sonra doktorumla ebemle resim çekiyor muhabbet ediyor ve müzik eşliğinde dans ediyorduk 😂 epidural için beni dogumhaneye aldılar. (Asla acıyan birşey degil) epiduralden sonra bir baktık açılmam 9 cm hepsi 20 dk içinde oldu ve o iğneden sonra sancılarımı plates topunda karşıladığım için ve doktorumla yoga yaptığım için inanılmaz ilerlemiş. Çatıdan indik ve yogaya devam ettik. İnanılmaz güzel bir ortamdı 😂 herkes okadar ilgiliydi ki prenses doğum gerçekten prenses doğum oldu. Doktoruma tuvaletim geldiğini söyledim ama gözlerini gülerek açtı ve eveeettt geliyor dedi. Hayır bence tuvaletim var dedim. Ozaman yap da görelim dedi 😂 hayır nihanım hanım çok utanırım dedim 😂 biz görmeyince garipsiyoruz yahu bırakın da görelim dedi ve beni en büyük korkumla çok rahatlatmıştı. Ama gerçekten tuvaletim degil oglummuş çünkü ister istemez ıkınma hissinizi tutamıyorsunuz. Çatala çıktım ve 5 ıkınmada bebeğim kaydı gitti içimden 🥰 ıkınma inanılmaz inanılmaz önemli kızlar lütfen videolar izleyin çünkü o an doktorunuz dünya iyiside olsa birşey gelmiyor elinden. O an sizin itişinizle geliyor bebek dünyaya. Ebem 4.ıkınmamda karnıma bastırdı ama canım hiç acımadı çünkü inanılmaz ıkınmaya odaklıydım. Bebeğimi yanımda muayene ettiler ve inanın o an tüm sesler kesildi ve tek gerçek oğlum olmuştu. Babasına götürdüler oğlumu ve eşim şok 🥰 çünkü ben epidural olmaya gitmiştim doğuma degil 😂 doğumhaneden yürüyerek çıktım ama sandalyede götürmek istediler. Baş dönmem olmaması için. Sonrası eşimle aglaşmalar felan derken şimdi evimizdeyiz. Çok şükür ikimizde iyiyiz Ama bebeğim çok uyuyor asla uyanmak istemiyor. Uyumak istediği için de memi tutmuyor ağzına aksın istıyor. Mamaya başladık ama memeden asla vazgeçmiyorum. Uydururken bile mememde uyutuyorum. İnşallah bunu da aşarsak herşey hayallerdeki gibi olucak 😊 kimsenin kalmasını istemedik çünkü kayınpederimin testi pozitif çıkmış. Kayınvalidem hastanede yanımda kaldı ama çok konuşuyor ve çok stres yaptırdı bana emme konusunda. Allah razı olsun bir dakka uyumadı sayesinde uyumak için çok fırsatım oldu ama bugün farkettim o yokken çok daha rahatım var eşimle dünden beri inanılmaz duygular içinde çok huzurluyuz. Son olarak tavsiyelere gelecek olursak doktor çok ama çok önemli.!
hastaneye kalın şeyler götürmeyin çünkü çok sıcak oluyor. Emzirme atletim hayat kurtardı. Ama ben önden açılan lc Waikiki nin çıt çıtlı olanından aldım çok memnun kaldım. Gümüş kapak mutlaka SMS mutlaka alın. Gümüş kapak olmasa bile atletinizin değmeyecegi bir kalkan olsun mutlaka çünkü çok açıyor birşey sürtünce. Dependt zaten mutlaka alın.
ve psikolojinizi sağlam tutun herşeyi başarabilirsiniz 😊 çok hızlı yazdım kusura bakmayın aklıma ne gelirse karıştı biraz. Zamanla yarışıyorsunuz 😊 herkese sağlıklı hayırlı doğumlar diliyorum.🙏🏻 Sizi happykidste bekliyorum.🐣🌸🦋