OzelS 2li testte kötü sonuç çıksa bile kesin değil sağlıksız denip sağlıklı doğan ya da sağlıklı denip sağlıksız doğan birçok örnek var. Aldırma durumu şöyle ki tedavisi mümkün olmayan hastalıkların ihtimalini veriyor mesela down sendromlu olma durumu yüzde şu kadar deniyor, tabi yüzde verdiği için çocuk normalde doğabilir kuzenimde yaşadık mesela. Tedavisi gebelikte yada doğum sonrası mümkün olmadığı için ya aldıeacaksın yada her türlü kabul ediyorum deyip yoluna devam edeceksin, ama doğana kadar acaba nasıl olacak stresi var. Detaylıda ise çocuğun a dan z ye herşeyine bakıyorlar damarlarına kadar inceliyorlar. Mesela çocuğa giden damarda Bi sıkıntı var anne karnında tedavi mümkün ya da kalbinde Bi sıkıntı var anne karnında tedavi olmasa bile doğum anında hemen müdahale için doktor başında bekliyor hemen müdahale ediyor. Ama aldırmak istiyorsan zaten Detaylıda da aldırmak mümkündür elbet senin isteğine bağlı sonuçta.