Herkese merhaba.. yarın inşallah 38 haftalık olacağız ama artık çooook zor olmaya başladı bebeği taşımak.. sürekli kaburgalarıma tepiyor hatta bence ayaklarını kaburgama takıp içerde geriniyor. Bazen o kadar can yakıcı oluyor ki oturup ağlıyorum. Kilosu biraz yüksek bende ufak tefeğim. Normal doğum istiyordum ama böyle giderse sezaryen olmak durumunda kalacağım. Açıkçası ameliyat olmaktan da çok korkuyorum. Aynı haftalarda olup bu ağrılara çözüm bulabilen var mı? Ya da kilosu daha fazla ilerlemeden suni sancı ile doğumu başlatırlar mı? Bebeğin kilo almasını durdurmak ya da yavaşlatmak için beslenmemde neleri değiştirmeliyim? Şimdiden teşekkürler