Merhaba herkese,
10 hafta 3 günlük hamileyken 9.haftada bebeğin kalbinin durduğunu öğrendim aynı gün 14 ekimde kürtaj oldum, 1 ay boyunca kanamam pıhtı şeklinde gelmeye devam etti, başka doktora gittim ve parça kaldığını öğrendim 10 gün kadar önce 2.kez kürtaj oldum 5 gündür kanamam yok. Daha önce böyle 2. Kez kürtaj olan var mı? Tekrar çocuk yapmayı ne zaman dene dedi doktorunuz? Cuma günü kontrolüm var doktor ne derse onu yapacağım tabi ama öncesinde yaşayan varsa öğrenmek istedim