Merhaba arkadaşlar..
3,5 senedir evliyim ve çocuk istiyorum ama olmadı bir türlü. Polikistikovermişim. Bu ay çok şükür hamile olduğumu öğrendim. Bat 24 ekimdi. 5 kasımda çatlatma iğnesi oldum. 24 kasımda kanda beta hcg 497 çıktı. 26 kasımda da 737 çıktı. İki katı artış olmamış ve bu beni korkuttu. Doktoruma sordum sıkıntı yok sakın zihnini yorma dedi. Ve yarın ilk randevuma gidicem doktoruma. Ve kandaki artış beni çok korkuttu. Aynı durumu yaşamış arkadaşlar bana yaşadıklarınızı aktarır mısınız. Korkmalı mıyım ? Ne olur yardımcı olun 😭@