El-is Kızlar 9 haftalık gebeyim ve doktorum daha net göründüğü için alttan muayene yapıyor bu sağlıksız bi durum mu bebek açısından
balperisi_71 El-is öyle olsa doktorlar neden yapsın lütfen artık duyduğunuza inanmaktan vazgeçin. Sağlıksız birşey olsa neden yapılsın birde zaten vajinadan bakıyorlar cok ayrı yerdeler
Elacrn El-is vajinal yapılıyor ilk 3 ay bende yaptırdım hiç bir sıkıntı çekmedim. Yapılmaz diyenler çok eski kafalı inanışlar.