Tgbugra bende leke yoktu gayet güzel yıkadı sıcak suda çözdürmeden kullanın benim tavsiyem. Ben ilk çözdürüp yaptım deterjan gözüne yapışmış kalmış tekrar yıkamak zorunda kaldım çözdürmeden yıkayınca bütün deterjanı aldı. Lekeden kastınız nedir bilmiyorum ama deneyin bence 10₺ falan fiyatı çok pahalı değil