KaanErkan-mom Kızlar en son 28 haftalıkken aldık bu resmi şimdi 33 haftalığız hiç göstermedi yüzünü koca burunlu oğlum😄 tecrübeli anneler aynen ultrason resmiyle benzer mi doğuyor bebişler😍 yoksa farklılıklar oluyor mu ? Burnu biraz büyük olcak sanırım burnunu yediğimin😍 Halamın burnuna benziyor ayol ne alakaysa 😄💙 https://imgyukle.com/i/TwCyyv
Selenbale13 KaanErkan-mom ay maşallah saçlara bak ya yerim ALLAHIM bağışlasın Insallah hayirli sağlıklı bebişiniz olur🥰
Ecektn KaanErkan-mom ultrason fotisiyle aynı doguyorlar 😍 bnm Oglumda gostermezdi yuzunu 36 hftada yuzunu net gorebilmiştik 37+5 de de aynısı dogdu😍 Allah sag saglim kucagına almayı nasip etsin canım 🙏
Elacrn KaanErkan-mom benimkininde burnu çok geniş çıktı ultrasonda oysaki babasıyla bizim burunlar ince bakalım nası olucak. Masallah diyelim hepimizinkine.
Morvi KaanErkan-mom masallah sübhanallah, o dudaklar saçlar 🥰😍😍 Allah’ım nazarlardan korusun sağlıcakla kucağına alllll 🤲🌸
KaanErkan-mom Morvi İnan saçına hiç dikkat etmedim saçı değildir diye düşündüm daha küçük olduğu için😄 çok teşekkür ederim 💗
Merve2016 Ben kızımın ulturoson fotosunu görünce korkmuştum çok farklı çıkmıştı doğunca hiç benzemedi çok şükür
Melikeakkc KaanErkan-mom maşallah ne kadar net çıkmış biz plezentadan göremedik adam akıllı valla 😇🤣💙
KaanErkan-mom Melikeakkc Bizde göremedik sonradan 🙄Ama çok değişmemiştir diye düşünüyorum 😄 kıçını dönüyor bize👶🏻
alindas KaanErkan-mom Allahım benimki elini kocaman açıp yüzünü kapatıyor 34.haftadayım daha ümidi kestim zaten😂 Maşallah ne güzel poz vermiş sizinki🥰
prensesimolacak KaanErkan-mom kız senşnki yine minnak benim prensesiminkini görsen:) ama resşma tmayı beceremedim nasıl atıyosunuz
KaanErkan-mom prensesimolacak Google a img yaz sonra resim yükle diyor fotoğraf arşivinden . Resmî yükledikten sonra alta sürükle ekranı. Altta link var ve karşısında copy yazıyor oraya bas ve buraya yapıştır