OzelS mugecelikkol ateş üşüme olmadı bende canım ama bazı arkadaşlar üşümenin olduğunu bazende ateş basması yaşadıklarını belirtmişlerdi
haziranin25i mugecelikkol bende hiç üşüme olmadı mayısta öğrendim yaza giriyorduk alev gibi yanıyordum 😂🤭