Hilalsny Laylaaaa121212 tatlim dusuk diye söyleyen kim doktor mu cevrendeki insanlar mi ? Doktorun iyi dediyse. Gerisini bosver. Herkesin yapisi bir degilki bebislerin kilosu bir olsun. Onemli olan saglikli olmasin. Bu konjda doktorun ne diyo bu daha önemli
halitefe Laylaaaa121212 24+4 te 793 gramdı benim canım normal demişti doktor seninki biraz düşük canım ama bence dert değil toparlar
Aysn6767 Laylaaaa121212 doktorunuz zayıf kalmış, gerilemiş dedi mi ?, bizim hepimizin yaş aralığına göre kilomuz aynı mı ? Bebeği etkileyende faktörlerde var yapısı, genetiği vs… Mukayese etmeyin lütfen, söylenenlere aldırış etmeyin…