Duygus97 yavrukom kaç haftalık hamilesiniz? Ben 6+3 te hem yolk hem kendisini görmüştüm kalp atışını da duymuştum
Tugcekkkkk yavrukom beta 3000 civarıyken kese ve yolk görünüyor diye biliyorum. Bebeğin görünmesi ise yolk göründükten bir hafta sonra. Ben 5+4te hem keseyi hem yolku gördüm. Eğer gebeliği yeni öğrendiyseniz görünmemesi normaldir
Purpura26 yavrukom 4+6 da 6.5 mm di sadece keseyi gördüm. 6.5 haftalıkken gel dedi doktor perşembe günü gidice. Yani haftaya görürsün sen de
Tugcekkkkk yavrukom bence daha yeni gebesin.bazen geç döllenme olabiliyor. Biraz sabret canım. İnşallah göreceksin
yavrukom Purpura26 banada iki gün sonra dedi yarın tekrar gideceğim ama hiç ultrosna girmek istemiyorum
Purpura26 yavrukom Canım bak doktor negatif bişi falan der allah korusun boş kese falan der sakın işlem yaptırma. Daha çok yeni haftaya tekrar gidersin. Hiç de moralini bozma. Ben de görmedim yolku ama üzülmüyorum daha kese bile çok küçük. Hiç hevesini kırma