Elbiiiii selam cnm bugün gittik doktora sağolsun dediğin gibi çıktı sevdim doktoru eşimde sevdi ikili test normal çıkmış, idrar ve kan verdim yine 4lü test için, cinsiyeti de gördü çok net dedi tabi kağıda yazdırdım hazırlık vs yapayım öğrenince hemen yazıcam sizede eşimde aldı ultrasonda bakarken bayağı inceledi ellerini kalbini herşeyini çok net deid cinsiyet nasıl göremediniz dedi hatta🥰çok memnun kaldım ama 4 lü test 200 TL verdik ya feda olsun ama işime oturdu 🤣🤣