YrdklFzlt gulbahar0505 imkanın varsa hiç birini asla tavsiye etmem ciddi anlamda çok kötü tecrübe yaşamış biri olarak
Rehes Ben Mustafa Kemal uçar a gittim keşke gitmeseydim çok kötü bir tecrübeydi 20 saniye içinde baktı demeyeceğim postaladı.