gokce46 30.haftadayız, ara ara karnımda başlayan sertleşmenin kasılma olduğunu öğrendim. Magnezyum kullanıyorum günde iki tane. Ama erken doğum olursa diye çok korkuyorum. Yaşayanlarınız varsa kaçıncı haftada doğum yaptınız bu şekilde ???
Af_dmr gokce46 20 den beri aynı şeyi yaşıyorum karnım taş gibi oluyor geri gevşiyor. Perinatoloji uzmanı da doktorumda normal dediler. Şuan 29+5 im günde 7 8 kere oluyor bu durum. Inşallah vaktinde aliriz kucagimiza sağlıkla
gokce46 Af_dmr inşallah, bana da çok riskli bi durum demedi doktorum ama çok sıklaşırsa takip etmek gerekir dedi. Bazen adet sancısı gibi 5sn falan canımı acıtıyor bazen sadece sertliği hissediyorum.
Af_dmr gokce46 bende de nefesim kesiyor bazen, bazen de normal sertlik oluyor. Bol bol dinlen dedi doktorum bende magnezyum kullanıyorum 2 kere. Dua okuyup Allah’a emanet ediyorum elimden geleni yapıyorum. Rabbim bize bağışlasın inşallah.