Merhaba kızlar 18 kasımda ve 19 kasımda çatlatma iğnesi oldum iki gün üst üste
bugün 14. Günüm normal 5₺ Lik test yaptım ve negatif çıktı bugün adet olmam gerekiyordu olmadım da olana kadar bir Umut vardır belki 6 ay önce kürtaj olmuştum 3 aydır deniyoruz 😞