B-F-K-12 en az 2 yil olmasi gerekiyor.Benim 2 yil oldu.Ama arastirdigimda cok riskleri var doktorlarda bu riske girmiyor giren var tabi.Ama dogum sirasinda sana imzalatiyorlar olasi ya da olacak seylerden hastane sorumlu degildir diye.Yani o an bana birsey olsa kendim imzaladigim icin hic birsey yapamicam.Aslinda normal dogumu istiyorum ama ciddi birsey olursa bununla cok daha ugrasicam.Cikmazdayim🙈