ozlem-06atli B-F-K-12 Son 11 gün 🥰 12.12.2020 de sezeryan ile kucağıma alacağım inşallah 🙏 Sağlıkla gelsin miniklerimiz 🤩
B-F-K-12 ozlem-06atli Amin inşallah 🙏 Tarihte ne güzelmiş uygulamada çoğu kişi sezeryan olacakmış normal doğum bu kadar acılımı ya ben normal istiyorum 😔
Sahika8989 B-F-K-12 insallah canim insallah rabbim hepimizinki saglikli bir sekilde getirmeyi nasip etsin ❤❤
B-F-K-12 Sahika8989 Amin canım inşallah 🙏🤲 çok heyecanlıyım ne zaman geleceğini bilmiyorum sabırsızlıkla bekliyorum gece uykumda gelmese bari sancım çok tırsıyorumm 😂😂😊
ozlem-06atli B-F-K-12 Teşekkür ederim 😊 Benim oğlum makat geliş olduğu için zorunlu sezeryan olacağım. Rabbim herşeyin hayırlısını versin. Normal doğum, sezeryan doğum fark etmez. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Sahika8989 B-F-K-12 zamanini rabbim belirler ama suan icimden gecti aksamustu gibi gelecek sancin ❤🤗🤦♀️ rabbim sag salim gelmeyi nasip etsin de sende saglikli olda sancilarina hic takilma. Ilk de cok siddetli olmuyor ama tuhaf bisey adet sancisi gibi degil 🤗
B-F-K-12 Sahika8989 Amin canım 🙏 cümlemizin inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip eder Rabbim hayırlısı neyse o olsun bekliyoruz bakalım senin hamişlik kaçıncı ki???
B-F-K-12 ozlem-06atli Ben normal istiyorum ama benimki döndümü bakalım bugün göreceğim inşallah ☺️ Tabikide en önemlisi sağlıklı olmaları🥰❤️
B-F-K-12 Korkmaz1804 Nasıl yapılıyor çatı muayenesi ya doktor bir şey de demiyor kimisi dış görünüşe bakıp bile anlıyormuş normal olup olmayacağını
khrmnozg B-F-K-12 Benimde öyleydi valla cok güzel hamilelik geçirdim çok şükür 😊 inşallah doğumlarımızda böyle güzel oluuurrrr 😍
B-F-K-12 khrmnozg Amin inşallah canım benim 🙏🤲 Rabbim Doğum yapacak anne adaylarımızın hep yardımcısı olsun Rabbim dayanma gücü versin hepimize hayırlısı ile girdiğimiz ile çıktığımız bir olur inşallah 🥰🙏🤲