busbus35 Gidip gelip mutfaktan yiyiorum 😁😁😁ama benm hamur işi yok hayatimda genelde sağlıklı şeyler 🙏❤️kuruyemiş meyve çoğunluk da havuç suyu ♥️ 🙏 gibi şeyler yiyiyorum birde bol su yemeklerim genelde sebze oluor zsten ♥️🙏
Toprakdag Sabah ilk 1-2 kuru incir 2bardak ılık su sonra kahvaltı yapıyorum Öğlen 1civari 1bardak süt 3cesit meyve ( 6 ya kadar açıyorum 1kase çorba) Akşam 6:30 gibi akşam yemeği Kuruyemiş yada meyve veya o gün ki yaptığım tatlı Yatmadan acıkınca da 1-2dilim kızarmış ekmek peynir zeytin Bu arada 22:30uyku🥱
Ortmenanne16 Elifberk 2 öğün sabah kahvaltısı ve akşam meyve de saat 10 gibi sekerleme olsun diye genelde çok acikan biri değilim bazen çok acıkırsam 3 4 gibi ekmek üstü krem peynir salça işimi görüyor dışarda isem bi adet simir açma vs.
Ght 11 gibi kahvaltı ediyorum.Oglen 3 gibi falan fındık,ceviz,meyve falan yiyorum.Aksam eşim geliyor 7 gibi akşam yemeği yiyorum.Sonrasinda pek acikmiyorum zaten ıhlamur ,sahlep gibi sıcak şeyler içiyorum bazen de tatlı yiyorum 🙄
Selimegzoglu z-s2345 48 kiloydum 58 oldum 10 kilo aldım bence gayet normal zaten doktorumda öyle söyledi
ftmlgz Elifberk sabah kahvaltı yapıyorum öğlen meyve öğleden sonra 3 4 arası bir tabak ne varsa yemek yıyorum birde saat 7 de akşam yemegi sonra meyve sanırım çok yazınca farkettim ama böylelikle bulantılarım azalıyor sık sık az yemeye çalışıyorum
NefesDeniz Elifberk Sabah 10:00da kahvaltımı yapıyorum 1-2 saat sonra 4 tane kuru kayısı ve ceviz yiyorum. Öğlen saat 15:00 gibi genelde çorba içiyorum muhakkak kemik suyuna çorbalar oluyor. Akşam saat 18:30-19:00 gibi akşam yemeğimi yiyorum. Yatarken muhakkak 1 bardak maden suyu içine limon sıkıp içiyorum ve bir kase yoğurt yiyorum😋
Eczmery123 Elifberk 2 öğün. Kahvaltıyı geç yapıyorum 12-13 gibi. Akşam yemeğini de 16-17 gibi yiyorum. Sonrasında çok acıkırsam meyve, çerez filan.