2 aylık bebeğim sürekli memede kalmak istiyor. Emzirme danışmanları da sürekli emmek olmaz diyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Doktor kilosu iyi diye mama verme dedi. Uykuları da çok kısa gün içinde 2 saat bir kez uyursa iyi. Sizin de başınıza geldi mi? Ne yapmam lazım. Süt birikmiyor artık saat başı emmekten