İlk gebeliğim de yaşadım Canım berbat bişeydi o günler benim doktor pek ilgilenmedi Doktor değişirdim bu sebeple ve artık doktor geç kalmısssın stent için dedi bir ay Allah’ın her verdiği an saniye dakika böbrek ağrısı ile yasadım ama geçti sonra geçmiş olsun