Benim 2. Sezaryenim olacak ilki 38+4 te doğmuştu herkes 2. Çocuk 1 hafta daha önce alınır diyorlar ama bugün dr. 39 a kadar bekleriz öncesinde bi sıkıntı olmazsa diye 39 a kadar bekleyebilirmiyim bilmiyorum sancılarım olursa gidersem hangi dr. Denk gelirse o ameliyata alırmış bilgisi olan varmı nasıl oluyor süreç