Kdg gebelik esnasında eğer ilaçla çözülcek bir durumsa müdahale ediyorlarmış. Ama yapamazlarsa doğumdan hemen sonra sorunu bildikleri için hemen önlemini alıp gerekeni yapıyorşarmış. Detaylı mutlaka yapılması gereken bişey bence. Tarama yaptırmayanlar çok ama detaylıyı mutlaka yaptırıryor anneler ( tabi büyük kısmı) bazen doğum sonrası için hastane yetersizse doğumu daha iyi bir hastanede yapman için yönlendiriyorlarmış. Ekipman açısından. Sen bilirsin